0
سلامی همانند روزهای بهاری سال جدید
مدتی است برای خرید بیمه عمر تحقیق می کردم و شرکت های مختلفی را برای انتخاب بهترین بیمه عمر مورد بررسی قرار داده ام.
با وب سایت بیمه عمر پاسارگاد آشنا شدم و دیدم که بخشی به عنوان انجمن پرسش و پاسخ بیمه برای آن تدارک دیده شده است، وقت را غنمیت شمرده و سوالات خودم را می پرسم.
راستش بیمه عمر شرکت های بیمه بیشتر شبیه به هم هستند و در برخی از موارد با هم اختلاف دارند.ماننده پوشش های بیمه و سود پرداختی
با تحقیق از دوستان و وب سایت شما به این نتیجه رسیدم که در طرح جدید بیمه عمر پاسارگاد شرایط بیشتر محیا شده است و در حال حاضر یک مقدار از بیمه های دیگر بالاتر است.
لطفا راهنمایی بفرمایید برای انتخاب یک بیمه عمر مناسب باید چه آیتم هایی را مورد بررسی قرار بدهیم تا هم بیمه نامه خوبی خریداری کرده باشیم و هم بهترین انتخاب را انجام بدهیم.

با تشکر از مدیریت سایت و بیمه پاسارگاد به خاطر سایت مفید و پر محتوا که در بین شرکت های بیمه ای دیگرخیلی کامل و جامع تر بود.

پاسخ پذیرفته شده

سه شنبه, جون 24 2014, 07:01 PM - #لینک دائمی
0
با سلام و درود بر شما

با توجه به اینکه شما 22 ساله هستید بهترین نوع بیمه عمر برای شما بیمه عمر و تامین آتیه می باشد، البته ماهیت تمامی طرح ها یکی است ولی در بهترین شرایط برای سن شما، که در نظر دارید این طرح بیشتر برای سرمایه گذاری انجام گیرد بیمه عمر و تامین آتیه بهترین انتخاب می باشد.
در این طرح شما با سرمایه گذاری حداقل ماهانه 20 هزار تومان و طی یک قرارداد 25 الی 30 ساله می توانید بیشترین بازدهی سود سپرده گذاری خود را در انتهای قرار داد دریافت نمایید.
توجه داشته باشید مبالغی که تحت عنوان حق بیمه پرداخت میکنید در انتهای قرار داد با سود تضمینی به صورت یکجا به شما بازگردانده می شود.

سود بیمه عمر پاسارگاد در حال حاضر و طبق اعلام شرکت 18% می باشد، البته بیمه پاسارگاد با توجه به منافع حاصله از اندوخته های این بیمه نامه تا سود پیش بینی 20% را بین بیمه گذاران بیمه عمر پرداخت خواهد کرد.
در بخش سوالات عمومی بیمه عمر میتوانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را مطالعه فرمایید.

در مورد تفاوت بانک با بیمه این نکته حائز اهمیت می باشد که سرمایه گذاری در بانک کوتاه مدت بوده (حداکثر 5 سال) و در نهایت سرمایه شما با سود به شما بازگردانده می شود، و شما تحت پوشش بیمه ای قرار نخواهید داشت،
اما در بیمه عمر و تامین آتیه سرمایه گذاری بلند مدت بوده و بیمه شده تحت 11 نوع پوشش بیمه ای مختلف قرار میگیرد و در پایان قرار داد کلیه مبالغ سرمایه گذاری شده که تحت عنوان حق بیمه از بیمه گذار دریافت گردیده است به صورت یکجا با سود قطعی پرداخت می گردد.

پوشش های درمانی و مکمل بیمه عمر که در قالب بیمه نامه عمر به بیمه شده تعلق میگیرد باعث آسودگی خاطر بیمه شده در مدت زمان بیمه خواهد بود، و این نکته قابل توجه است که کلیه این پوششها بلاعوض بوده و چه بیمه شده از پوششهای خود استفاده نماید و چه استفاده ننماید صندوق و اندوخته ریاضی بیمه شده در جایگاه خود باقی خواهد ماند و در هر صورت در انتهای قرار داد مبالغ سرمایه گذاری شده با سود آن به بیمه گذار پرداخت می گردد، شرایط و مزایای بیمه عمر را مطالعه نمایید.

یکی از قابلیتهایی که بیمه عمر و تامین آتیه دارد این است که از انتهای سال دوم به بعد بیمه گذار میتواند تقاضای وام نموده و در عین اینکه تمامی پوششهای بیمه ای به قوت خود باقی هستند به اندازه 90% ارزش بازخرید سال بیمه ای می تواند از صندوق خود بدون هیچگونه تشریفاتی وام دریافت کند و مبلغ دریافتی را حداکثر تا 36 ماه بعد به صندوق بازگرداند و این وام محدودیتی در دریافت نخواهد داشت، فقط برای دریافت وام جدید باید وام قبلی تصفیه شده باشد. (مزایا و شرایط وام بیمه های عمر)

موفق باشید.;)
پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ ها (1)
  • پاسخ پذیرفته شده

    سه شنبه, جون 24 2014, 09:55 AM - #لینک دائمی
    0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    بنده در مورد بیمه عمر چندتا سوال یا بهتر بگم مشاوره وراهنمایی میخواستم.

    1: من یک دانشجوی 22 ساله هستم که از معافیت تحصیلی استفاده میکنم.هدف من از یه بیمه رسیدن به حداکثر سود سپرده هست در کنار مزایای دیگه.ولی اولویت بنده سودی که بهم میرسه هست.با این حساب شما کدام یک از بیمه های عمر رو پیشنهاد میکنید؟

    2: سودی پرداختی از طرف شما چقدر هست ماهانه؟و شرایط تعلق وام و شرایط بازخرید و مبلغی که هنگام بازخرید داده میشه چطوری هست؟

    3: به فرض من هر ماه 30 هزار تومان به بیمه عمر پرداخت میکنم.میشه همین پول رو در یک بانک ماهیانه 30 هزار تومان به اون بانک داد و با سود روزشمار 22 درصد مبلغی بیاد روش.حال سوا بنده این هست که بیمه عمر چه مزایای قابل توجه دیگه ای نسبت به اون داره که بیمه عمر رو در مقابل اون ارزنده تر میکنه باتوجه به اولویتی که بنده در سوال یک عرض کردم خدمتتون.
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ شما
You have reached the attachment limit per post.

تعیین یک گذرواژه برای بحث ها تا فقط کاربرانی که گذرواژه را دارند بتوانند آن را مشاهده کنند.

شما میتوانید URL های بیشتری را وارد کتید تا در پست شما نمایش داده شود.

افزودن لینک