0
با عرض سلام و خسته نباشید.
زمانی که از طریق اینترنت اقساط پرداخت کردیم چطوری میتونیم بعدا ثابت کنیم ایا باید صفحه پرداخت شده را پرینت بگیریم و یا شماره پیگیری که میدهید روی دفترچه نوشته شود کفایت میکندو ایا موقع تعویض دفترچه به مهر نداشتن دفترچه امکان دارد قبول نکنند که مهر نخورده
با سپاس مهدی ;)

پاسخ پذیرفته شده

شنبه, فوریه 15 2014, 12:21 AM - #لینک دائمی
0
سلام
شما پرداخت اینترنتی خود را از طریق شناسه قیض و پرداختی که بر روی برگه های پرداختی شما قرار گرفته است پرداخت می کنید. وقتی آن شناسه پرداخت شده در سیستم نشان داده شود معلوم می شود که آن پرداخت انجام شده است. پس نگرانی بابت اینکه نشان دهید پرداخت کرده اید وجود ندارد.
در موقع تعویض دفترچه نیازی به این نیست که روی برگه ها مهر و یا ثبت ماشینی وجود داشته باشد بلکه استعلامی که از سیستم بابت واریزهای شما گرفته می شود استناد می شود.

چند پیشنهاد ...
شماره پیگیری و تاریخ واریز خود را روی برگه قسط مورد نظر یادداشت کنید.
در صورت امکان پرینتی گرفته و ضمیمه برگه واریز کنید.
در هر بار پرداخت برگه سفید رنگ پرداختی را از دفترچه جدا سازید تا در آینده به اشتباه مجدد پرداخت نکنید.
می توانید راهنمای پرداخت آنلاین حق بیمه عمر را مطالعه نمایید.

موفق باشید.;)
پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ ها (0)
  • هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
پاسخ شما
You have reached the attachment limit per post.

تعیین یک گذرواژه برای بحث ها تا فقط کاربرانی که گذرواژه را دارند بتوانند آن را مشاهده کنند.

شما میتوانید URL های بیشتری را وارد کتید تا در پست شما نمایش داده شود.

افزودن لینک