0
سلام . متاسفانه من در هنگام پرداخت حق بیمه عمر در یکی از دفاتر نمایندگی از طریق دستگاه کارت خوان، به اشتباه به جای انتخاب گزینه پرداخت قبض گزینه خرید را انتخاب کردم و مبلق بیمه از حسابم کم شد. برای برگشت پولی که اشتباهی پرداخت شد درخواست کتبی به رئیس شعبه دادم اما تا امروز 40 روز گزشته است و جوابی نگرفتم. آیا پول برگشت داده نمی شود؟؟؟؟
پاسخ ها (0)
  • هنوز به این بحث پاسخی داده نشده است
پاسخ شما
You have reached the attachment limit per post.

تعیین یک گذرواژه برای بحث ها تا فقط کاربرانی که گذرواژه را دارند بتوانند آن را مشاهده کنند.

شما میتوانید URL های بیشتری را وارد کتید تا در پست شما نمایش داده شود.

افزودن لینک