0
با سلام
فرض کنید شخصی ببمه عمر پاسارگاد را با مبلغ ماهیانه 35000 تومان در اسفند سال 90 ثبت نام کرده است.
1) آیا اگر در بیمارستان به علتی بستری شود و موارد خارج از بیماری های خاص مندرج در بیمه نامه باشد ، بیمه پاسارگاد هزینه مخارج بیمارستان را میپردازد یا خیر ؟
2) حال فرض کنید با همان شرایط اول ولی با سپرده 5 الی 15 میلیون تومان باشد ، آیا در این حالت مخارج بیمارستان یا درصدی از آن پرداخت میشود ؟ ( با توجه به این نکته که بانک پاسارگاد به صاحبان حساب بالای 10 میلیون تومان ،بیمه درمانی اختصاص داده است)
سوال سوم ) آیا منطقی است کسی که خود را بیمه خویش فرمای تامین اجتماعی برای 2 سال کرده ، بیمه تامین اجتماعی را حذف کرده و همان مبلغ را بیمه عمر و آتیه کند( مثلا ماهیانه 150000 تومان) و برای مخارج بیماری هم بیمه خدمات درمانی سالانه تهیه کند؟ ممنون از سایت خوبتان لطفا هر چه سریعتر جواب را برای من ارسال نمایید
متشکرم
پاسخ ها (1)
  • پاسخ پذیرفته شده

    پنج شنبه, آوریل 10 2014, 12:43 AM - #لینک دائمی
    0
    با سلام
    بنده بازاریاب بیمه پاسارگاد نیستم ولی خواستم تا جایی که میتوانم خدمتی کرده باشم.
    بیمه هزینه پزشکی امراض خاص را مثل انواع و اقسام سرطانها پیوند قلب مغز کلیه کبد مغزاستخوان و سکتها های مغزی و قلب را پرداخت میکند در غیر اینصورت یا باید دفترچه خدمات درمانی داشته باشید یا تامین اجتماعی یا بیمه درمان تکمیلی.

    اگر شما به بازنشستگی فکر می کنید وبه سود آوری خرید بیمه های عمروسرمایه گذاری پیشنهاد خوبیست ولی در کنارش بیمه خدمات درمانی ایرانیان که سالانه حدود86هزارتومان است هم بگیرید تا از دوجنبه درمان و سرمایه گذاری آسوده خاطر باشید.
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ شما
You have reached the attachment limit per post.

تعیین یک گذرواژه برای بحث ها تا فقط کاربرانی که گذرواژه را دارند بتوانند آن را مشاهده کنند.

شما میتوانید URL های بیشتری را وارد کتید تا در پست شما نمایش داده شود.

افزودن لینک