سرویس جدید بانک پاسارگاد

در .

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

سرویس جدید بانک پاسارگاد

سرویس جدید و هوشمندانه رزرو نوبت قبل از مراجعه به شعبه بانک برای اولین بار توسط بانک پاسارگاد به مشتریان ارائه شد.

مشتریان محترم بانک پاسارگاد می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی هوشمند که در بیش از 140 شعبه فعال است قبل از مراجعه به شعبه، نوبت خود را رزرو نمایند.
به گزارش بیمه پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیر عامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، در آیین افتتاح شعبه مقصودبیک ضمن بیان این مطلب گفت: چندی است بانک‌پاسارگاد، نوآوری دیگری در جهت افزایش رفاه حال مشتریان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنها انجام داده‌است که طی آن مشتریان گرامی می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه، نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن، زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند.
وی ادامه داد: این فرآیند از طریق ارسال کد شعبه مورد نظر به شماره 200049146 توسط مشتریان انجام می‌گیرد.

پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال می‌کند.
به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.

رفیعی تصریح کرد: این سامانه که یکی از ابزارهای موثر جهت برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان عزیز است، در حال توسعه به سایر شعبه‌های بانک است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با شعبه مقصودبیک، شعبه‌های بازار کفاش‌ها، شهرک لاله و باباطاهر نیز به شبکه بانکی بانک‌پاسارگاد پیوسته‌اند که مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نشانی و شماره‌ تماس این شعبه‌ها با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.