طرح ریتون بانک پاسارگاد تغییر می کند
طرح ریتون بانک پاسارگاد تغییر می کند.
برای اجرای بهتر طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک "طرح ریتون" در بانک پاسارگاد سیستم امتیازدهی این طرح تغییر یافت.
طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک "طرح ریتون" در بانک پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه، جلوگیری از ازدحام و شلوغی شعبهها و ترغیب مشتریان گرامی به بهرهمندی بیشتر از ابزارهای متنوع بانکداری الکترونیک بانکپاسارگاد، طراحی و از سال 1390 اجرا شدهاست.
در این طرح، مشتریان گرامی میتوانند ضمن تعامل با بانک و بهرهمندی از خدمات الکترونیک بانک پاسارگاد، متناسب با میزان تعامل خود، نسبت به جمعآوری امتیاز اقدام کرده و مشمول مزایای این طرح شوند.
بر اساس این خبر اولین دوره قرعهکشی بزرگ طرح ریتون نیز در سال 1391 انجام و یک دستگاه خودروی قشقایی به برنده خوششانس آن اهداء شد.
گفتنی است مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طریقه امتیازدهی و جوایز ارزنده این طرح میتوانند به صفحه باشگاه مشتریان در وب سایت بانک به نشانی club.bankpasargad.com مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره 82898888 تماس حاصل کنند.