دریافت استاندارد ایزو بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد برای سومین دوره موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012 شد.
روابط عمومی بانک پاسارگاد برای سومین بار موفق به دریافت استاندارد ISO 10004:2012در زمینه سنجش رضایتمندی مشتریان شد.
این بانک بهجهت انجام اقدامات موثر در خصوص جلب رضایتمندی مشتریان و سنجش آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای افزایش اثربخشی، پس از انجام ممیزیهای لازم توسط شرکت ACS انگلستان، موفق شد استاندارد ISO 10004:2012 را برای سومین دوره متوالی تمدید کند.
این بانک در جهت جلب رضایت مشتریان همواره در اندیشه نوآوری، ارایه محصولات و خدمات جدید، مشتریمداری، برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، جمعآوری و بهرهمندی از پیشنهادهای اثربخش از طریق انجام نظرسنجیهای مختلف از جامعه مشتریان بهصورت مستمر و برنامهریزی شده و ... است. تا آنجا که از شعار" حق با مشتری است " عبور کرده و پیام "مشتری ذات بانک است" را سرلوحه امور خود قرار داده است.