تقدیر از نفرات برتر کنکور

در .

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بانک پاسارگاد، از برگزیدگان کنکور 1393 قدردانی  می کند

به گزارش بیمه پاسارگاد، مشاور مدیر عامل مدیر و روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد جناب آقای رفیعی ، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به نفرات اول تا سوم گروه های آزمایشی کنکور سراسری سال 1393 گفت: به منظور قدردانی از تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای هفتمین سال پیاپی، از نفرات برگزیده کنکور سال 1393 تقدیر می شود و بورسیه از طرف بانک پاسارگاد اهدا می شود. در این راستا نیز  با همکاری دانشگاه خاتم که با پشتیبانی و سرمایه‌ گذاری بانک ‌پاسارگاد تأسیس شده‌ است تقدیر و بورسیه انجام می پذیرد.

حسین رفیعی بیان کرد : بانک‌ پاسارگاد به نفرات برتر پنج گروه آزمایشی، سهام بانک‌ پاسارگاد را اهداء خواهد کرد و نیز تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به صورت  ماهانه به حساب برگزیدگان آزمون واریز می شود.

وی تصریح کرد: این اقدام بانک ‌پاسارگاد از سال 1387 آغاز شده و تا به امروز برگزیدگان کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت و پوشش این بانک قرار گرفته اند.

همچنین نیز با اشاره به هدف بانک‌ پاسارگاد از تقدیر این عزیزان افزود : بانک‌ پاسارگاد به منظور انجام مسئولیت‌ های اجتماعی خود، خود را موظف می داند ، با حمایت از نخبگان میهن عزیزمان،  در زمینه های علمی، پیشرفت را در سطح علمی و تجربی آنان، مهیا سازد تا بتواند شاهد پیشرفت و توسعه کشورمان در زمینه‌ های مختلف باشد.