بانک پاسارگاد سازمان سرآمد ایرانی

در .

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

بانک پاسارگاد سازمان سرآمد ایرانی

موفقیتی دیگر برای بانک پاسارگاد دریافت گواهینامه سرآمدترین سازمان ایرانی در تعالی منابع انسانی

بانک پاسارگاد در موفقیتی دیگر، برای دومین سال متوالی به عنوان سرآمد ترین سازمان ایرانی در تعالی منابع انسانی شناخته شد.

به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از روابط عمومی بانک‌ پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیرروابط عمومی بانک ضمن اعلام این خبر گفت: در ششمین دوره جایزه ملی تعالی منابع‌انسانی که در تاریخ 27 آبان 1393 در محل سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک‌پاسارگاد با کسب رتبه نخست و دریافت  نشان برنز 4 ستاره، به عنوان سرآمدترین سازمان ایرانی برگزیده شد. وی ادامه داد: این در حالی است که بانک پاسارگاد در سال گذشته نیز با کسب رتبه نخست و دریافت نشان برنز 3 ستاره به عنوان سازمان سرآمد در بین کلیه سازمان‌های شرکت‌کننده شناخته شده بود.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد افزود: این موفقیت به دلیل توجه ویژه مدیران بانک‌پاسارگاد به سرمایه‌انسانی بانک، به عنوان یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه‌های بانک به دست آمده است. سرمایه‌انسانی که با سرلوحه قرار دادن شعار بانک مبنی بر " مشتری ذات بانک است" تنها به خدمت به مردم گرامی و توجه به اصل مشتری‌مداری می‌اندیشند.

گفتنی است جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیر نامه و نشان و بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه منابع‌انسانی سازمان‌ها، همه ساله به سازمان‌های برتر ایرانی که مطابق نظام‌نامه جایزه، حایز شرایط لازم هستند، اعطا می‌شود.