ثبت نام در سامانه بیمه مرکزی(سنهاب)

در .

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 2.63 (15 رای)

سامانه ثبت اطلاعات، نظارت و اطلاع رسانی شبکه فروش

بيمه مركزی جمهوری اسلامی ايران طرح ساماندهی شبكه فروش بيمه و ارزيابان خسارت بيمه‌ای را شروع کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بيمه مركزی، معاونت نظارت بيمه مركزی اعلام كرد ساماندهی و تقويت نظارت بر شبكه فروش و ارزيابان خسارت بيمه ای يكی از سياست های نظارتی اين سازمان در سالجاری است و بر همين اساس سامانه ثبت اطلاعات، مديريت و نظارت بر نمايندگان حقيقی و حقوقی، كارگزاران رسمي بيمه و ارزيابان خسارت بيمه ای را راه اندازی كرده است.

بر اساس اين طرح، بيمه مركزی از اين پس فعاليت ارزيابان خسارت بيمه ای، نمايندگان و كارگزاران رسمي بيمه را كه اطلاعات و مشخصاتشان در سامانه نظارت و هدايت الكترونيكی بيمه(سنهاب) ثبت شده باشد، به رسميت مي شناسد و در صورتي كه اطلاعات آنها در مدت تعيين شده در اين سامانه ثبت نشود، فعاليت آنها به تدريج محدود و متوقف خواهد شد.

همچنين صدور مجوز برگزاری آزمون نمايندگی بيمه در سالجاری براي شركت هاي بيمه نيز به ثبت اطلاعات و مشخصات نمايندگان بيمه در اين سامانه منوط شده است.


نماینده محترم شرکت بیمه پاسارگاد

به گزارش بیمه پاسارگاد، در اجرای بخشنامه شماره 93/403/4347 مورخ 1393/02/03، به اطلاع نمایندگان بیمه پاسارگاد می رساند حسب تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ساماندهی شبکه فروش، لطفاً جهت ثبت اطلاعات و مشخصات خود حداکثر تا تاریخ 1393/02/20 به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

سامانه ثبت اطلاعات، نظارت و اطلاع رسانی شبکه فروش

جهت دریافت راهنمای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دریافت فایل راهنمای ثبت نام در سامانه بیمه مرکزی

تذکر مهم
کد صدور نمایندگانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام نکنند توسط بیمه مرکزی غیرفعال خواهد شد.