شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک به عاملیت از سوی بانک پارسارگاد در تاریخ ۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار نموده است. این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.
شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک به عاملیت از سوی بانک پارسارگاد در تاریخ ۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار نموده است. این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.
مأموریت شرکت
صدور انواع کارتهای پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بن کارت، کارتهای مشترک و ...
نصب پایانههای کارت در انواع GPRS، LAN، Bluetooth، Dial Up و کیوسکهای اطلاعرسانی در مراکز عمده خرید
خدمات درگاه اینترنتی
راهبری سیستمهای خدمات کارت شامل سیستمهای مجازی و پرداخت معمولی
پیادهسازی، نظارت و راهبری شبکههای LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی
پیادهسازی انواع پروژههای مرتبط با صنعت کارت
چشم انداز شرکت
شرکتی توانمند، نوآور در صنعت پرداخت الکترونیک، پیشتاز در سهم بازار، پیشرو در ارائه خدمات نوین
صدور انواع کارتهای پرداخت نقدی، اعتباری، هدیه، بن کارت، کارتهای مشترک و ...
نصب پایانههای کارت در انواع GPRS، LAN، Bluetooth، Dial Up و کیوسکهای اطلاعرسانی در مراکز عمده خرید
خدمات درگاه اینترنتی
راهبری سیستمهای خدمات کارت شامل سیستمهای مجازی و پرداخت معمولی
پیادهسازی، نظارت و راهبری شبکههای LAN، WAN و خطوط پرسرعت مخابراتی
پیادهسازی انواع پروژههای مرتبط با صنعت کارت
چشم انداز شرکت
شرکتی توانمند، نوآور در صنعت پرداخت الکترونیک، پیشتاز در سهم بازار، پیشرو در ارائه خدمات نوین
برخی از ارزش های سازمانی
ما احترام به کلیه ذینفعان و حفظ منافع آنها در رأس فعالیتهای خود قرار میدهیم.
ما موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان از طریق ایجاد ارزش برای آنها میدانیم.
ما با نگرش هوشمندانه به فعالیتها، نوآوری و خلاقیت برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد میکنیم.
ما با توجه به مسؤولیتهای اجتماعی از قبیل کمک به امور خیریه، صرفهجویی در مصرف آب و انرژی و کمک به ارتقاء فرهنگ پرداخت الکترونیک در جامعه، موفقیت دراز مدت شرکت را تقویت میکنیم.
ما با استقرار استانداردها و رعایت کامل الزامات آنها، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و استفاده از نتایج تحقیقات و پژوهشها، احتمال موفقیت شرکت را افزایش میدهیم.
ما احترام به کلیه ذینفعان و حفظ منافع آنها در رأس فعالیتهای خود قرار میدهیم.
ما موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان از طریق ایجاد ارزش برای آنها میدانیم.
ما با نگرش هوشمندانه به فعالیتها، نوآوری و خلاقیت برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد میکنیم.
ما با توجه به مسؤولیتهای اجتماعی از قبیل کمک به امور خیریه، صرفهجویی در مصرف آب و انرژی و کمک به ارتقاء فرهنگ پرداخت الکترونیک در جامعه، موفقیت دراز مدت شرکت را تقویت میکنیم.
ما با استقرار استانداردها و رعایت کامل الزامات آنها، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و استفاده از نتایج تحقیقات و پژوهشها، احتمال موفقیت شرکت را افزایش میدهیم.
شرکای تجاری
شرکت سرمایهگذاری پارس آریان
بانک پاسارگاد
شرکت سرمایه گذاری پارس حافظ
دستاوردها
- اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرفکنندگان در سالهای ١٣٧٨و ١٣٨٨
- اخذ گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان در سالهای ١٣٨٩و ١٣٩۰
- اخذ گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی در سال ١٣٨٨
- اخذ گواهینامه استاندارد ISO9001:2008 در سال ١٣٨٩و تمدید آن پس از ارزیابی مراقبتی در سال ١٣٩٠
- اخذ گواهینامه ”بهترین محصول بانکداری الکترونیک برای کارتهای اعتباری“ در نخستین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیک
- اخذ گواهینامه ”بهترین روابط عمومی در حوزه فرهنگسازی بانکداری الکترونیک“ در نخستین کنفرانس بین المللی بانکداری الکترونیک
- استقرار سیستم مدیریت اطلاعات به منظور ارتقای کیفیت تصمیمگیری و ارزیابی عملکرد پیمانکاران و شعبهها